Mens tegen machine; Goochelaar Jordi neemt het op tegen een vaatwasser
Om de gasten in de horeca optimaal in de watten te leggen, moet je als horeca ondernemer talent, vakmanschap en een klantgerichte aanpak bezitten. Daarom is de vakbeurs Horecava zo belangrijk voor horeca professionals, hier krijg je de nieuwste snufjes voor in het restaurant en in de keuken te zien. Neem bijvoorbeeld de oplossingen van MEIKO, een wereldwijd concern dat de meest vooruitstrevende technologie ontwikkelt om de vuile vaat perfect te reinigen. Slimme oplossingen voor in de horeca, en cruciale hygiëne in de zorg, om slechts enkele toepassingen te noemen. Tijdens de Horecava beurs toverde MEIKO een korting van maar liefst 1000 euro op een industriële vaatwasser uit de hoge hoed, of toch niet helemaal…
Schone vaat met een magisch prijskaartje
De M-iClean H maakt afwassen sneller, comfortabeler en eenvoudiger. Deze machine opent en sluit volledig automatisch zodra er een korf met vaat onder geplaatst wordt. Het lijkt wel magie! Maar het betreft uiteraard “gewoon” hoogwaardige technologie. Om de bezoekers over te halen te investeren in deze revolutionaire vaatwasser was MEIKO bereid maar liefst 1000 euro korting te geven, een prachtig gebaar. Het bleek eveneens een magisch gebaar, want goochelaar Jordi had een heel bijzondere manier bedacht om deze boodschap over te brengen. Jordi liet de bezoekers hun handtekening op een kaart schrijven, zelfs schreef hij “1000 euro” op deze kaart. De kaart moest gevolgd worden, uiteraard bleek dat onmogelijk dankzij de vlugge vingers van goochelaar Jordi. Uiteindelijk kwam het MEIKO logo tevoorschijn!
Goochelen of mentalisme?
Goochelaars laten trucs zien, mentalisten beweren dat ze de hersenen kunnen “manipuleren”. Hoewel Jordi zichzelf echt als goochelaar beschrijft, krijgt de toeschouwer wel degelijk wat “geheime” informatie mee. Elke deelnemer kent aan het einde van de truc het merk MEIKO, is op de hoogte van de vaatwasser én weet dat er een speciale korting van 1000 euro wordt uitgedeeld. Dat is pas een leuke manier van adverteren! In de drie dagen Horecava werd Jordi vaak omringd door groepen enthousiaste bezoekers, zelfs collega standhouders kwamen nieuwsgierig een kijkje nemen! Kwamen ze voor de truc, de korting of beide?
0 reacties