Goochelen voor Meiko op de Horecava beurs

Mens tegen machine; Goochelaar Jordi neemt het op tegen een vaatwasser

meikoOm de gasten in de horeca optimaal in de watten te leggen, moet je als horeca ondernemer talent, vakmanschap en een klantgerichte aanpak bezitten. Daarom is de vakbeurs Horecava zo belangrijk voor horeca professionals, hier krijg je de nieuwste snufjes voor in het restaurant en in de keuken te zien. Neem bijvoorbeeld de oplossingen van MEIKO, een wereldwijd concern dat de meest vooruitstrevende technologie ontwikkelt om de vuile vaat perfect te reinigen. Slimme oplossingen voor in de horeca, en cruciale hygiëne in de zorg, om slechts enkele toepassingen te noemen. Tijdens de Horecava beurs toverde MEIKO een korting van maar liefst 1000 euro op een industriële vaatwasser uit de hoge hoed, of toch niet helemaal…

Horecava goochelaar
Schone vaat met een magisch prijskaartje

De M-iClean H maakt afwassen sneller, comfortabeler en eenvoudiger. Deze machine opent en sluit volledig automatisch zodra er een korf met vaat onder geplaatst wordt. Het lijkt wel magie! Maar het betreft uiteraard “gewoon” hoogwaardige technologie. Om de bezoekers over te halen te investeren in deze revolutionaire vaatwasser was MEIKO bereid maar liefst 1000 euro korting te geven, een prachtig gebaar. Het bleek eveneens een magisch gebaar, want goochelaar Jordi had een heel bijzondere manier bedacht om deze boodschap over te brengen. Jordi liet de bezoekers hun handtekening op een kaart schrijven, zelfs schreef hij “1000 euro” op deze kaart. De kaart moest gevolgd worden, uiteraard bleek dat onmogelijk dankzij de vlugge vingers van goochelaar Jordi. Uiteindelijk kwam het MEIKO logo tevoorschijn!

beursgoochelaar voor Meiko

Goochelen of mentalisme?

Goochelaars laten trucs zien, mentalisten beweren dat ze de hersenen kunnen “manipuleren”. Hoewel Jordi zichzelf echt als goochelaar beschrijft, krijgt de toeschouwer wel degelijk wat “geheime” informatie mee. Elke deelnemer kent aan het einde van de truc het merk MEIKO, is op de hoogte van de vaatwasser én weet dat er een speciale korting van 1000 euro wordt uitgedeeld. Dat is pas een leuke manier van adverteren! In de drie dagen Horecava werd Jordi vaak omringd door groepen enthousiaste bezoekers, zelfs collega standhouders kwamen nieuwsgierig een kijkje nemen! Kwamen ze voor de truc, de korting of beide?

Andere blog artikelen

  • beursgoochelaar

    Een beurs is een plek waar veel mensen samenkomen met interesse voor één onderwerp. De standhouders zijn op zoek naar kopers, potentiële klanten en nieuwe…

  • Goochelaars van Dutch Magic

    Goochelaars en zakkenrollers hebben veel met elkaar gemeen. Ze kunnen mensen misleiden en bedriegen, met als grote verschil dat goochelaars hun trucs uitvoeren om het…

  • Als beursgoochelaar heb ik een optreden mogen doen voor Amazing. Amazing is een reclamebureau uit Apeldoorn. Na 2 succesvolle dagen op de Business Meets Twente…

  • beursgoochelen voor Inmac

    Op 16 juni organiseerde Inmac opnieuw een verrassend en interessant IT-evenement, het Inmac MeetingPoint Event. Hier heb ik mijn kunsten mogen vertonen bij de verschillende stands…

  • Dutch Magicians

    Op 10 en 11 januari heeft Dutch Magic zich gepresenteerd op de Artiesten en Evenementen Beurs in Eindhoven. Het waren succesvolle dagen waarbij de stand…

  • beursgoochelaar

    Een bezoek aan een beurs is voor de één een uitje, en voor de ander een moetje. Dat hangt natuurlijk veel af van het soort…

Geef een reactie