Home » goochelaar » Beursgoochelen

Beursgoochelen

beursgoochelenEen bezoek aan een beurs is voor de één een uitje, en voor de ander een moetje. Dat hangt natuurlijk veel af van het soort beurs, en het beoogde publiek. Vrijwel elke beurs heeft als doel mensen te trekken en ze daar te houden. Om je publiek te boeien zorg je voor een mooie aankleding, standhouders die iets te bieden of melden hebben, en een stukje entertainment. Wat is nou beter om je beurspubliek te vermaken dan een goochelaar op de beursvloer?

Beursgoochelen

Elke beurs kent het fenomeen dat mensen zich op bepaalde plaatsen concentreren. Als makke lammetjes struinen ze af op de meute. Dat kan voor een standhouder in een stil hoekje frustrerend zijn. Totdat goochelaar Jordi even een bezoek brengt aan de stand. Als een ware rattenvanger van Hamelen stroomt het publiek plotseling op de stand af!

Een beursgoochelaar zoals Jordi begint met contact zoeken. Met een enkel woord en gebaar zijn de eerste ogen al op hem gericht. Omstanders kijken nieuwsgierig en komen een stapje dichterbij om te zien wat er zich afspeelt. Terwijl goochelaar Jordi een verbluffende kaarttruc uitvoert begint het aantal kijkers toe te nemen. Het aanwezige publiek krijgt een sterk staaltje close-up magie, dat wil iedereen natuurlijk even meemaken. De mini voorstelling is kort maar krachtig, en goochelaar Jordi neemt subtiel afscheid. Op dat moment is de stille hoek omgetoverd in een levendige plek met mensen op hun beste humeur. Dan is het een inkoppertje voor de standhouders om zelf de aandacht te trekken.

Beursgoochelen heeft een magnetische aantrekkingskracht. Goochelaar Jordi is in staat een complete act op te voeren op een vierkante meter, en in de nabijheid van diverse stands en standhouders. Naast een feilloos gevoel voor entertainment begrijpt hij ook de commerciële belangen op een beurs. Hoe langer het publiek blijft, hoe hoger de kans op verkoop ofwel conversie. En als de beursgangers in een goede stemming zijn zal dat een positief effect hebben op de standhouders. Goochelaar Jordi is een entertainer en een ondernemer, en voelt precies aan waar hij een waardevolle toevoeging kan bieden.

Spelen met vreemden

De mooiste uitdaging voor goochelaar Jordi is de communicatie met verschillende mensen. Wat is het karakter van de beurs, waarom lopen de mensen rond, wat is hun verwachtingspatroon? Een trouwbeurs vereist een geheel andere aanpak dan een business-to-business beurs. Jordi moet het publiek een positief gevoel geven, en vervolgens weer verdwijnen als een geest in de nacht. Het positieve gevoel blijft hangen terwijl Jordi alweer op een andere plek zijn magie ten uitvoer brengt.

Er zijn verschillende redenen om beursgoochelaar Jordi uit te nodigen voor jouw beurs of evenement. Jordi verhoogd de sfeer van de beurs, het live entertainment en interactie met aanwezigen werkt aanstekelijk. Het publiek kan genieten van opmerkelijke trucs, de standhouders kunnen rekenen op tevreden klanten die door goochelaar Jordi zijn “opgeladen”. Uiteindelijk profiteert iedereen.
Neem contact op met goochelaar Jordi en ontdek welke meerwaarde beursgoochelen aan jouw evenement zal geven. Van een kleine beurs in een niche markt tot aan een enorm evenement waar duizenden mensen op af komen, goochelaar Jordi maakt van elke beurs een magische ervaring!

Andere blog artikelen

  • Er worden regelmatig foto’s gemaakt tijdens mijn optredens. Het is leuk voor alle aanwezigen om deze bijzondere en persoonlijke momenten later nog eens te bekijken.…

  • Er zijn goochelaars die bewust niet op de televisie willen optreden. Deels omdat ze bang zijn dat de camera de truc vanuit het verkeerde standpunt…

  • goochelaar huren amsterdam

    Een optreden aan de Prinsengracht in Amsterdam is toch al een mooie gelegenheid, wanneer ik op een dakterras mag goochelen is het helemaal bijzonder. Naast…

  • Vandaag is goochelaar Jordi tweede geworden bij de wedstrijd stand-up goochelen: De Grote Prijs van Vlaanderen.

  • Vanaf vandaag promoot ik een nieuwe mega actie bij Fair Play Casino In het casino ben ik eveneens op videoschermen te zien en maak je kans…

  • kindershow

    Kinderen vermaken is niet altijd eenvoudig. Kinderen kunnen zich snel vervelen, bij een groep kinderen met verschillende interesses is het moeilijk passend amusement te vinden.…

door | mrt 11, 2016 | goochelaar

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

goochelaar Jordi nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Eén keer per maand verstuurt Jordi zijn nieuwsbrief. Blijf ook op de hoogte van alle magische belevenissen, nieuwe shows en speciale acties.
Schrijf je hier in -->

Gelukt! :)