Home » optredens » Beurs goochelen

Beurs goochelen

skyfactoryOp 16 17 en 18 maart heb ik op de zorgtotaal beurs gestaan voor het bedrijf Cablon. Ik heb hier de skyfactory gepromoot.

 

De skyfactory is afbeelding op het plafond. Zoals in de afbeelding te zien is geeft het de illusie van daglicht. Het is natuurlijk erg leuk om eerst mijn illusies te laten zien en daarna de mensen door te verwijzen naar de illusie van Cablon.

Cablon heeft over deze dag een stukje geschreven. Dit is hier te lezen:

Van 16 t/m 18 maart was Cablon Medical als standhouder aanwezig op de Zorgtotaal beurs 2011. De Zorgtotaal wordt om het jaar tegelijk met de Zorg&ICT beurs gehouden in de jaarbeurshallen in Utrecht.

Met gepaste trots hebben wij daar onze nieuwe zeer visuele stand gepresenteerd. Op 2,6 meter hoogte hing een complete Sky ceiling met lichtsysteem. De achterwand was opgebouwd uit NEC displays en Medisol display/computers ,welke een overzicht gaf van de display mogelijkheden die Cablon te bieden heeft. Om alles goed te kunnen bekijken nam men plaats in één van onze behandelstoelen.
Iedereen die onze stand bezocht kon zo de illusie van de natuur volgens Sky Factory ten volle ervaren.

En het succes was niet van de lucht! De reacties waren allemaal bijzonder enthousiast. Het bewees eens te meer dat Sky Factory niet zomaar een foto met een lampje is maar een levensechte beleving van de natuur. De combinatie van de ultra hoog resolutie beelden met de speciale daglicht verlichting geeft een ontspanningsrespons aan patiënt en personeel
De illusie begon al buiten onze stand, op de beursvloer met Jordi Jansen, onze illusionist. Door zijn goocheltrucs wist hij de aandacht van veel mensen te trekken die vol ongeloof zijn vingervlugheid probeerde te doorgronden.

Ook voor ons als standcrew was het heel aangenaam om met Sky Factory op de beurs te mogen staan. Door de Sky ceiling hadden wij de hele dag de lente in ons hoofd!

De reactie van cablon over mijn optreden:

“Op een grote medische beurs was ons doel het introduceren van enkele nieuwe producten aan potentiële klanten.
Aangezien het altijd lastig is op zo`n grote beurs bezoekers op je stand te krijgen besloten wij Beursgoochelaar Jordi Jansen in te huren als publiekstrekker.
Wij vonden Jordi via Google onder Beursgoochelaar en besloten het erop te wagen aangezien we iets extra`s wilde bieden ipv passief op klanten `wachten`.
In eerste instantie waren we nog vrij sceptisch maar al na 15 minuten ontstond er een natuurlijke aanloop van mensen die vervolgens weer anderen deed interesseren in de plotselinge toeloop naar ons bedrijf en producten.
Dit sneeuwbal effect ging 3 dagen door waarmee jaloerse blikken van andere bedrijven niet konden uitblijven.
De natuurlijkheid waarmee Jordi te werk ging was fantastisch. Hij maakte er geen “One man” show van maar verplaatste de aandacht subtiel naar onze producten.
Door zijn goocheltrucs wist hij de aandacht van veel mensen te trekken die vol ongeloof zijn vingervlugheid probeerde te doorgronden.
Daarnaast was er ook veel lol en hilariteit. Deze positieve energie werd opgepikt door de bezoekers die vervolgens halt hielden op onze stand.
Zeker voor herhaling vatbaar. De investering was erg de moeite waard en heeft zich inmiddels al terug verdient.
Jordi bedankt!
Tot de volgende keer”.

Rolf Herlaar-Cablon Medical BV

Andere blog artikelen

  • goochelen leren

    zaterdag 3 mei 2011 Op de BSO de Leeuwerik heb ik een workshop goochelen gegeven voor kinderen.  Het is erg leuk om kinderen te motiveren…

  • Bord Las Vegas

    Bij Las Vegas denken de meeste mensen aan die plek in de droge woestijn met fonkelende verlichting, grote casino’s en Elvis imitators. Ik denk als…

  • doopfeest

    Een doopfeest gaat doorgaans gepaard met water, maar bij deze doop was iedereen letterlijk omringd met water! Ik was namelijk uitgenodigd als tafelgoochelaar tijdens de…

  • goochelaar in Emmeloord

    Toen ik aankwam bij het Fair Play Casino in Emmeloord zag ik als eerste een levensgrote poster van mezelf hangen. Het blijft een aparte ervaring…

  • goochelaar Jordi

    Wat is goochelen nou eigenlijk? Goochelen is “de kunst van het schijnbaar onmogelijke”. De goochelaar laat iets zien wat eigenlijk niet kan. Het is een…

  • vraagtekens hoe werken goocheltrucs

    Vrijwel iedereen wil op een punt in zijn of haar leven enkele goocheltrucs leren. Gewoon voor de lol, om op een feestje te laten zien,…

door | mei 7, 2011 | optredens

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

goochelaar Jordi nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Eén keer per maand verstuurt Jordi zijn nieuwsbrief. Blijf ook op de hoogte van alle magische belevenissen, nieuwe shows en speciale acties.
Schrijf je hier in -->

Gelukt! :)